SVĚT KNIHY 2018

Zdravím vás, knihomolové!
Už je to nějaký čas, co jsem napsala článek a poslední dobou jsem na to neměla náladu, ale teď mám potřebu si ten den nějak zaznamenat, protože to bylo úžasné! Uff..doufám, že to někdo dočte dokonce :D

Možná bych ve svém vyprávění ještě nachilku zabrousila ke čtvrtku, kdy jsem na SK byla se třídou. Ten den jsem si sice tolik neužila, ale alespoň jsem si koupila Smrtku, která mi den zpříjemnila a myslím, že díky ní jsem zvládla tak  ukrutný bolehlav! Oběhla jsem si, alespoň stánky...ale co si budeme, nebyla žádná humbook stage, skoro nikdo z bookstagramu tam nebyl a hlavně jsem tam nebyla s Barčou a nikdo tam nerozuměl mému kniho bláznovství.

A teď už k sobotě! Dnu na který jsem se tak moc těšila!! Byla jsem tak nedočkavá, že jsem vstala o dost dřív, a pak jsem nervózně chodila po bytě a čekala až mě vyzvedne Barča (která samozřejmě přijela pozdě!!! :D)

Vyrazila jsem už se čtyřmi knihami tam! A pak to nastalo, před námi už bylo výstaviště Holešovice. Vstupenky jsem kupovala přes e-shop, takže když jsme vystály tu dlouhou frontu na pokladnu paní nás poslala nakonec až ke vchodu, kde je speciální vchod s názvem "Vstupenky e-shop", nějakým nedopatřením se toto stalo i jednomu pánovi, který se k nám přidal a absolvoval toto hledání vchodu s námi! U vchodu se ani neobtěžovali s kontrolou mého emailu, zda vstupenku opravdu mám a rovnou nám dali poznávací náramky. Mám na ruce dva a asi je budu nosit ještě hodně dlouhoo!
Výstaviště bylo opravdu velké, naštěstí jsme tam byly brzy, takže tam ještě nebylo tolik lidí a my si mohly v klidu prohlédnout celý prostor.
Náš první nákup proběhl v euromedii, kde jsme v slevových knihách našly knížku Eden za pouhých 9kč! To je přeci jakoby byla zdarma! Při čekání na zaplacení knih jsme si všimly, že hned vedle pokladny je Ready player one...a najednou jsme šly platit knihy dvě! Samozřejmě jsme se museli zajít podívat do Albatrosu, kde jsem si koupila Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky, po kterých jsem strašně moc toužila!
Po obhlédnutí terénu jsme vyrazily ven na Humbook stage, kde už probíhal program..konkrétně diskuze zaměřená na LGBT.
To se mi najednou rozezvonil telefon, kde stálo Anet z instagramu. Anet mi den předtím psala, zda by nemohla na Sk chodit s námi, protože němá s kým, upřímně mě to ze začátku děsilo, protože...já a moje komunikační schopnosti! Když jsem Anet popisovala, kde sedíme, najednou se nějak stalo, že stála jen asi tři metry u nás! Nerušila jsem, jak Anet vypadá, takže to bylo celkem vtipné. Nakonec jsme ani nezůstaly do konce LGBT, ale už jsme šly zase nakupovat (takže jsme samozřejmě tak trochu zapomněly na autogramiádu..), kdy jsem si koupal Láskou ji nespoutáš. Pak už jsme jen chodily střídavě do humbook stage anebo koukaly po knihách. Asi hodinu jsme strávily v Neoluxoru, z čehož polovina obsahovala dohadování se, kdo se zeptá, kdy doplní Smrtku a Muffin a čaj, které si chtěly holky koupit ("Já bych se chtěla zeptat toho klika támhle") a zbytek čekáním na to samotné doplnění. Jak jsem psala předtím, tak jsme zmeškaly tu autogramiádu, takže jsem se tak nějak nenápadně snažily vystalkovat Thea :D Naštěstí jsme ho tam zahlédly, ale že to chtělo přemlouvání, než jsme dostaly odvahu přijít za ním! Anet to naštěstí zachránila a zeptala se! Dalšíííí podpiiiissss!!!!! Theo je mimochodem strašně fajn!
Poslední bod v programu-Kovy, už bohužel Anet neviděla, protože musela už jet.  Ještě než to začalo jsem tak nějak prohodila, že už tam začínají chodit malé děti, které ho sledují a najedou se ozvala paní vedle nás: "No to já ho taky sleduji. A jsem tu asi nejstarší! Ale on je vážně skvělý a tak chytrý" (nedokážu si tipnout kolik paní bylo...ale možná kolem 50?)Kovyho přednáška byla skvělý! Karel je opravdu skvělý a má strašně moc vtipných historek, takže jsme se každou chvílí smála. Prostor byl i pro dotazy: "Jééé. Ještě nějaký rodičovský dotaz! Ty mám vždycky nejradši" smál se Kovy.
Pak jsme se ještě sešly se Sali, se kterou jsme se ještě šly podívat dovnitř, kde jsem si koupila ještě Scarlet a šly jsme si sednout do skoro prázdné humbook stage, kde jsme si ještě dlouho povídaly.

A to je vše. Teď se mi tak docela nevybavuje úplně každý okamžik...bylo toho tolik! Neskutečně jsme si celý den užila jsem ráda, že i přes svůj nedostatek v mluvení s lidmi jsem si s někým popovídala a někoho poznala!
Anet a Sali obě jste naprosto úžasné a já doufám, že se brzy uvidíme!! Děkuji, že jste mi neskutečně zpříjemnily SK. Děkuji i těm, které jsem viděla jen na chvilku, ale viděla! Děkuji jedné holčině, která mě pozdravila v neoluxoru! Vůbec nevím, kdo jsi, ale pro mě to byl neskutečný okamžik!
A nakonec děkuji nejúžasnější Barče, která to se mnou absolvovala, jsi tak úžasná kamarádka, kterou si ani nezasloužím! Byl to báječný den...takový ten, který si budete opakovat, když jste smutní...
Těším se na další knihoakce a na potkávání dalších úžasných lidí!

Anet, Barča a já

























Komentáře

  1. KONEČNĚ NOVÝ ČLÁNEK! Tvé články mi začínaly tak chybět!😞 Ale to čekání stálo za to, neboť tenhle článek JE TAK STRAŠNĚ ÚŽASNEEEEEJ😭💛 Lepší článek jsem nikdy nečetla! Tvá slova se vždycky tak krásně čtou💛💛
    Btw. Já přicházím vždy pozdě! Už se to stává skoro zvykem 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ❤️ to mě tak potesilo! Strašně moc dekuji��❤️....aleee! To víš, že četla! Ještě jednou ti moc děkuji ❤️ ( já vím �� máte to v genech...s ním člověk nic nenadělá, co? ��❤️)

      Vymazat
  2. Svět knihy byl super, škoda že jsem měla tak málo času :-/ Vždycky jsem byla jak tornádo, pobrala knížky, zaplatila a byla pryč :-D Parádní článek Anet :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku