Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ahoj všichni!

Už je to rok, co jsem si rozhodla založit bookstagram. Nejprve jsem ho měla převážně kvůli sledování ostatních knihomolů a sem tam přidání své fotky s obyčejným popiskem jako "knihy z knihovny" nebo ještě horší "sweet books"ta fotka mimochodem s tímhle popiskem ještě existuje :D (zde)Postupem času jsem začala objevovat knihomolskou komunitu a zjistila, že je úžasná! Našla jsem si spousty nových přátel a potkala tolik úžasných lidí, že je nedokážu ani spočítat (protože všichni jste úžasní!!). Ten rok založení instagramu jsem také dostala svůj vysněný foťák, abych mohla rozvíjet zálibu ve fotografování. Spojila jsem tedy dvě věci, které miluji-focení a čtení. Bookstagram se stal prakticky mým koníčkem.
Sem tam se snažím fotit tématické fotky k určité knize (nejhorší na tom asi je, že ten kdo tu knihu nečetl, často fotku nechápe, musela jsem tedy začít některé fotky vysvětlovat) a nebo fotím fotky, při kterých si prostě čmárám na tělo :D našla jsem v tom velkou zálibu. Poprvé jsem se bála, že při malování temperami na obličej budu mít nějakou vyrážku nakonec se ukázalo, že je to neškodné jen jsem pak celá barevná...někdy i hodně dlouhooo :D
A tak o spoustu úsilí později jsem si rozhodla založit i blog. Budu psát hlavně recenze a kdo ví? Možná tu bude i něco víc.

Můj bookstagram:
@bookoholic_anet
většina z vás mě nejspíš znáte právě z něj a kdyby ne, budu ráda, když mě podpoříte i tam ♥

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku