Ze zákulisí bookstagramera #1

Ahojky!
Jelikož jsem ten typ, co když má před sebou kameru, je k nezastavení a fotí všechno ( V domnění, že to nikdy nikdo neuvidí. Haha), mám tu pár fotek, které jsou 'ze zákulisí'. Mám jich opravdu hodně, takže z toho udělám takovou sérii (Ztrapňování se je můj jediný talent!). Pokaždé vám odkryji 5 fotek...a uvidíme, kam se to vyvine :D

Já a moje radost z nových knih! Tato fotka je z mých 15. narozenin. Zavzpomínejme si na mlaďoučkého knihomola...dobře teď jsem jen o devět měsíců starší, ale pro mě jsou to jako tři roky.

Ano, takto to taky občas dopadá. Buďte rádi, že jste neviděli, co se stalo pak...BUM

Sendy a její naprosto inteligentní výraz při čtení. 

"Teď si vyfotím sexy fotku s knihou"

"Ammmm...ať mě osvítí nějaký nápad na fotku prosím"
Kdyby vás zajímalo, co jsou ti zajíčci nalevo...tak to je metr :)

Nevím, co mě to zase napadlo udělat. Asi to bude tou školou. Normálně bych se za tyto fotky styděla, ale stejně můj blog (v tuto chvíli díky Bohu) nečtou stovky lidí, takže to snad přežiji a vás doufám pobavím!











Komentáře

  1. Nádherně originální článek! Totálně mi to zlepšilo náladu😍😍 Jsi prostě úžasná❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc ti děkuji 😍😍❤️❤️ To jsem hrozně ráda! ❤️ Tvůj komentář zase nehorázně zlepšil tu mojí! 😍😍😍 Ježíš 😭❤️❤️ Ty víc ✨❤️❤️

      Vymazat
  2. Milý článok, fotky sú super vždy poteší takéto nahliadnutie do zákulisia 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 😍❤️ To mě těší ❤️❤️✨

      Vymazat
  3. Super nápad! Náhodou jsou ty fotky ještě v pohodě.. Kdyby jsi viděla moje.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad! Náhodou jsou ty fotky ještě v pohodě.. Kdyby jsi viděla moje.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek Anet! Spousta lidí si neuvědomuje jak je těžký některý fotky vyfotit! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! 💕 To je pravda...někdy mi to zabere opravdu spoustu času 😊

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku