Polibek v New Yorku


Autor: Catherine Rider (pseudonym, pod kterým se skrývají dva autoři-Stephanie Elliot a James Noble)
Název v originálu: Kiss me in New York
Nakladatelství: Cooboo
Počet stran: 228

Obálka: paperback
Obálka je naprosto nádherná! Knihu jsem si zamilovala ještě před samotným přečtením..

Anotace:
Charlotte se pořád nesrovnala s rozchodem a teď ji ke všemu zrušili její let domů do Londýna. Na Štědrý den!! Může to být ještě horší? Dostala pouze poukaz do hotelu a teď má trávit Vánoce sama?
Pak ale potká Anthonyho. Přijel vyzvednout svou přítelkyni na letiště, ale ta se tam s ním přede všemi rozešla. Oba mají zlomená srdce a tak se rozhodnou den strávit spolu. S knížkou Jak zapomenout na svého expartnera v deseti krocích poznávají sami sebe, vyrovnávají se se ztrátou a objevují kouzla New Yorku. I když se na počátek zdálo, že je kniha úplně absurdní, zdá se že i přes to funguje a z jejich vánočního dobrodružství s fenkou Omylkou se stává něco víc...

Můj názor:
PANEBOŽE TO BYLO TÁÁÁK KRÁSNÝ!! Po této knize jsem sáhla hlavně kvůli blížícím se Vánocům...potřebuji totiž nutně vánoční náladu (abych už taky začala kupovat dárky...) a čekala jsem lehkou romanci jako pokaždé. A to jsem taky dostala, ale pořád mě nepřestane udivovat, jak jsou tyto sladké příběhy úžasné! A skoro pokaždé jsou úplně jiné.
Charlottu a Anthonyho jsem si strašně zamilovala, jsou to úžasné, promyšlené postavy. Tak moc jsem chtěla, aby alespoň jeden z nich vyskočil z té knihy a mohli bychom být přátelé. A i fenku Omylku jsem si moc zamilovala ♥
Neustále jsem se smála (tím, že jsem opět četla v MHD se lidé  otáčeli a divně na mě koukali, když jsem se nahlas rozchechtala :D
Knížku vám rozhodně moc doporučuji. Hlavně teď, když budou ty Vánoce. Pokud máte rádi romantické knihy. Skočte po ní...Doufám, že si tu knihu zamilujete tak jako já.
Ještě bych chtěla dodat, že je kniha psána v ich formě a střídají se pohledy Charlotty a Anthonyho

Hodnocení: 95%
 Tohle jsem vám sem prostě dát musela :D

Jelikož tahle kniha nejde vyfotit jinak než se sněhem, tak vám lepší fotky do tohoto článku vložím někdy později :) pokud se tedy nějakého sněhu dočkáme a pokud ne, tak alespoň nějakou vánoční 🎄
Chystáte se knihu číst nebo už jste četli?
Už máte nakoupené dárky a vánoční náladu? (protože probůh! vždyť už je listopad)

Mějte se krásně! 🎔

Komentáře

  1. Tak teď jsi mě pořádně navnadila, asi si ji budu muset fakt přečíst :D Krásná recenze ❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda!❤ rozhodně ano!💞 moc děkuju 💛😍

      Vymazat
  2. Už nějakou dobu přemýšlím, že bych si knížku koupila :). A nejspíš to fakt udělám, protože vypadá skvěle a navíc je to vánoční příběh ❤️. Jinak dárky ještě nakoupené také nemám, ale jeden mi už putuje poštou domů! Jen má hrozné zpoždění, protože teď jak všichni něco kupují na poslední chvíli :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Už nějakou dobu přemýšlím, že bych si knížku koupila :). A nejspíš to fakt udělám, protože vypadá skvěle a navíc je to vánoční příběh ❤️. Jinak dárky ještě nakoupené také nemám, ale jeden mi už putuje poštou domů! Jen má hrozné zpoždění, protože teď jak všichni něco kupují na poslední chvíli :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoooo!! :) Jsem ráda, že nejsem sama :D Tyjoo...doufám, že někdy nastanou nějaké Vánoce, kdy nebudu kupovat dárky na poslední chvíli :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít