Probuzení Simona Spiera

Autor: Becky Albertalli
Název v originálu: Simon vs. The Homo Sapiens Agenda
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 288

Obálka: paperback

Anotace:
Představte si, že jste na střední a máte jedno velké tajemství. Jeho odhalení by vám mohlo naprosto změnit život. Toto je příběh šestnáctiletého Simona, on je totiž gay. Po jeho předchozích vztazích s holkami, které mu zrovna nevycházeli, najednou narazí na příspěvek, kde se někdo pod přezdívkou Blue přiznává, že ho trápí to samé. A tak mu Simon napíše. Blue a Simon si začnou pomocí mejlů dopisovat a postupně, aniž by jeden věděl, kdo je ten druhý poznávat. Simon se musí vypořádat s vydíráním spolužáka, který všem chce prozradit jeho tajemství, a se svými city k Blueovi. Kdo to je? A je možné zamilovat se jen přes mejl?

Nemyslíš, že by coming out měli podstoupit všichni? Proč je za výchozí stav považována zrovna heterosexualita? Ty rozpaky by si měl zažít každý a při té příležitosti se k něčemu oficiálně přihlásit, ať už k hetero-, homo-, bisexualitě nebo čemukoliv jinému. 

Můj názor:
Abych byla upřímna ze začátku mě knížk až tolik nebavila, naštěstí se to pak změnilo. U knihy jsem se musela neustále smát, protože to bylo tak milé a pěkné! Kdyby byl Blue na moje pohlaví klidně bych s ním chodila sama, protože to on byl neskutečně rotomilý..a Simon též!
Na konci se dočkáte toho velkého odhalení (neee, rozhodně je opravdu blbý nápad podívat se na konec, když jste asi na 80 straně. Věřte mi a v žádném případě to nedělejte). Musím říct, že láska je v knize popisována krásně, ty milostné scény jsem hltala a už se moc těším na filmovou verzi této knihy. A vlastně i na další knihu od autorky na níž koukám už opravadu dlouho v angličtině.
Knihu vám moc doporučuji, je to takové pěkné oddechové čtení, které sice přelouskáte za chvilku, ale NĚCO to ve vás zanechá.

"Co je to mozkomor?" To mě rozseká. "Noro, už nejsi moje sestra."
"Takže to je něco z Harryho Pottera," řekne. 

Hodnocení: 80%

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku