Má lady Jane

Autor: C. Hand (která napsala třeba sérii Nadpozemská), B. Ashton, J. Meadows
Název v originálu: My Lady Jane
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 406

Obálka: paperback

Anotace: Jane je šestnáct a zatím se neprovdala, měla už spoustu snoubenců, ale nějak ze svatby vždycky sešlo. A pak ji najednou oznámí, že ji provdají za někoho, koho v životě neviděla a jeho pověst se jí zrovna moc nelíbí. Je to sestřenka krále a tak ho zkouší přemluvit, aby ji nenutil do sňatku. (Co když je Gifford třeba ošklivý?) Král však umírá a potřebuje svého nástupce, zvolí si tedy Jane a její potomek bude vládnout až na to bude připravený, proto ta svatba, proto vše tak narychlo.
No a pak je to všechno úplně zamotané. Král je mrtev, její novomanžel je přes den doslova kůň a Jane musí zachránit království.

Královská koruna mi nenáleží po právu a vůbec mě netěší.  
Lady Jane Gray


Můj názor:
Tuto knihu jsem zvládla za jeden den, až tak moc mě to bavilo. Do příběhu jsem se zamilovala a postavy též. Za mě můžu tuto knihu jedině doporučit, myslím, že nebudete litovat, když si ji přečtete. Autorky se s tím popraly brilantně. Muselo být těžké psát to ve třech! Mají rozhodně můj obdiv a já jsem ráda, že můžu tuto knihu šířit. Zaslouží si to.
Asi už jste všichni slyšeli o tom, že je tato kniha velice humorná. i já jsem se smála nahlas, neustále.
Jane je skvělá a spolu s G (Giffordem, nepřál by si, kdybych mu neříkala G) jsou roztomilí. Vždyť jsou také manželé, a to jak se navzájem poznávají a zamilovávají, člověka nikdy to škádlení neomrzí.
Co mě dost štve je, že v knize je Jane počeštěná, takže i přes název jí oslovují Jano. Vůbec se mi to nelíbí, ale tak já si to stejně pořád četla Jane :)
Na závěr bych zmínila, že jsem opravdu strašně moc ráda, že máme tuto obálku. Viděla jsem i další zahraniční...nejspíš bych si to nepřečetla!

Hodnocení: 95%

Komentáře

  1. Tuhle knížku jsem viděla na humbooku vypadala zajímavě, ale nakonec jsem si jí nekoupila. Proto si jí možná budu půjčovat v knihovně no uvidíme... A tvoje recenze se mi líbila takže asi jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kolem ní také pořád chodila, ale její vzhled mě strašně zlákal 💛 určitě si ji půjč ✨ To jsem opravdu moc ráda 😍 nechť se bude knížka líbit! 😍

      Vymazat
  2. Další která na mě čeká :) Snad se mi bude líbit tolik jako tobě.. Super recenze ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla a byla jsem z ní hrozně moc nadšená, moc se mi líbila.
    Ig- books.hp_forever

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! Já ani nečekala, že by mě mohla tolik nadchnout :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku