Jeden z nás lže

Autor: Karen McManus
Název v originále: One of Us is Lying
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 361

Obálka: paperback

Anotace:
Pět středoškoláku je po škole, ale jen čtyři z nich, odejdou domů živí. Premiantka, princeznička, sportovní grázl a kluk, co ví o všech všechno. Všichni se po škole sešli kvůli mobilům, které nesměli při vyučování mít, jenže ty mobily nebyly jejich. Kdo chtěl, aby se takto sešli? Každý z nich má, co skrývat, ale jsou ochotni zajít tak daleko, že by někoho zabili? Co se tedy vlastně stalo? Tolik otázek a tak málo odpovědí, myslím, že si tuto knihu prostě budete muset přečíst.
Všichni mají tajemství
Můj názor:
Aby jste viděli moji lásku k ní v praxi :D
Od této knihy jsem čekala něco...HODNĚ. A to jsem dostala. Pakliže nejsem zrovna typ, co by četl thrillery, tak se mi to líbilo, dokonce i víc než jsem čekala, že bude. Byla to paráda a tak vám říkám " všude opěvovaná kniha, je opěvována právem" Kniha se čte naprosto sama, styl autorky je opravdu moc čtivý. A ani to napětí nechybí! Ano, měla jsem nějaká podezření, kdo by mohl bát vrah a dokonce jsem tušila, že by to mohlo skončit, tak jak skončilo. Neb když se to všechno odhalilo, byla jsem i tak dost překvapená. A celé to skončilo tak brilantně.
Pravda je, že kniha hodně spoléhá právě na ten konec, může se vám tedy zdát prostředek chvilkami nudnější, ale když někdo píše jako Karen, mně se to prostě nezdálo. A hlavně to bylo i romantické!!! A to je prostě můj šálek kávy!
Za mě tedy můžu doporučit všemi deseti. Běžte do ní!
Hodnocení: 95%


Komentáře

  1. Knížka mě zaujala tím jak všude psali první YA thriller, což bylo docela zajímavé a chtěla bych si jí vypůjčit v knihovně až se tam dostanu. Jinak se mi strašně líbí tvoje fotky jak tady tak i na insta, jsou dost kreativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že tím mě také zaujala 😊 Četla už jsem thriller, ale nebylo to YA. Určitě ji dej šanci 💕 Doufám, že se ti bude líbit! Moc ti děkuji 😍😍❤️❤️❤️ (i za komentář! ✨💕)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku