A zrodí se píseň

Autor: Samantha Shannon
Název v originálu: The Song Rising
Nakladatelství: Host
Počet stran: 405
3.díl ze série Kostičas

Obálka: hardback

Anotace: Paige se stala kmotryní a teď už není nikde v bezpečí, ani ona ani vidoucí. Scion vytvořil novou zbraň, detektory, které dokážou rozpoznat vidoucí, ze začátku je to jen  pár řádu, ale stupňuje se to. Na londýnských ulicí už není bezpečno a Paige musí udělat všechno proto, aby bylo...jsou to teď její lidé. Ale jak moc může být těžké získat si jejich důvěru? Vidořád musí dát všechno do porádku. Jenže zlatá šňůra je napnutá k roztržení.

Není tu bezpečno. Nevzdáváme se.
Můj názor: Sláva říši kotvy! (hehe) konečně další díl! Opět jsem si to zamilovala. Kniha je opět plná takových těch scén, při kterých maté chuť poskakovat, jak moc je to akční. Napsané je to opět úchvatně a pořád se nepřestanu divit, jak moc je ten svět propracovaný! (kam ta ženská sakra na ty nápady chodí?! Chci tam taky!!)
Škoda, že tato série u nás není tolik známá...protože by si rozhodně zasloužila větší pozornost. Já na tuto sérii narazila úplně náhodou aniž bych někdy o její existenci předtím věděla a tak doufám, že vy už o ní teď víte a rozhodně si ji přečtete. Je to převelice kvalitní fantasy a hlavní hrdinka není žádná dámička a romance v této sérii není žádné klišé, ba naopak tady je totiž ten náš Refájec..kterého všichni milujeme!!!!
Hodně teď čtu o tom, že první díl byl nejlepší a pak už to není ono. Dobře, první díl byl úžasný, ale svým způsobem roztomilý. Druhý díl má slabší začátek, ale pak? Netřeba se nějak vyjadřovat...ach! A třetí je skvělý a přijde mi jako takový prostředník, protože největší akce máme ještě před sebou!
Ještě bych se tak lehce chtěla zaměřit na název, protože mě malinko vystrašil a ze začátku se mi tolik nelíbil, protože se prostě do série jednoslovnýchnázvů nehodil, ale postupem času, co se blížilo vydáni knihy se mi líbil víc a víc a po přečtení...rozhodně to lepší název mít nemůže.
Ať znamení éteru vedou vaše kroky

 Hodnocení: 95%







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku