Co jsem dostala k Vánocům?

Rozhodla jsem se vám ukázat knihy, které jsem dostala. Naprosto vím, že název tohoto článku je nejhorší jaký mohl být, ale doufám, že to nějak přejdete.
Knih jsem dostala opravdu spoustu a nafotila jsem vám je...malinko jinak než normálně fotím, takže budu ráda, když mi na ně napíšete váš názor :) Přidala bych je i na insta, ale moc se mi tam nehodí.

Jako první tu mám bradavické učebnice, strašně moc se mi tento box líbi! Už jsem přečetla bajky a ty ilustrace jsou naprosto krásné!!! Dostala jsem také šálu, kterou vidíte na fotce...je krásná. A funko pop Harryho, ale doma mám ještě Hermionu 💛






Zkoumáním nejhlubších tajemství - zdroje života a podstaty bytí - se zabývejte jen tehdy, jste-li připraveni nést ty nejmimořádnější a nejnebezpečnější důsledky.



Sérii Sirotčinec pro mě byla velkým překvapením! Tuhle sérii jsem totiž vůbec neměla na wish listu! Jsem strašně ráda, že jsem ji dostal, je totiž opravdu krásná. Já už ji mám sice po někom, ale není nikterak moc zničená :) Pod přebalem je tato série snad ještě krásnější!
Viděla jsem film, takže doufám, že mi to nezkazí požitek z knih.
V knize je i spousta fotek...a fakt jsem si tu sérii už teď zamilovala, doufám, že si zamiluji i její vnitřek!
V srdci záhady přírody leží další záhada.
(Potřebovala jsem nějak vyplnit místo, tak vám sem dávám citát a jelikož jsem tyto knihy ještě nečetla...našla jsem si ho v recenzi u Barči (snilek_s_knihou) Já vím...jsem strašná čorka, doufám, že ti to nevadí, B!)





Nikdy v životě jsem si nekoupila dárek k Vánocům sama sobě, ale když jsem jednou měla fakt strašně špatnou náladu a potřebovala jsem nějaké to povzbuzení, zatoulala se do knihkupectví a uviděla jsem tam 13 reasons why, neodolala jsem. Je to moje první anglická kniha  a fakt doufám, že ji někdy přečtu a není moc složitá. Když mně se česká obálka nelíbí ani trochu, takže bych si tu knihu asi jinak nepřečetla! V knize jsou uprostřed fotky z natáčení seriálu a na konci je nějaký rozhovor s autorem jako bonus. Je nádherná!
A podle @lucianlucifix jsi ji fakt musím přečíst! Tak pak si ji nekupte! Od Jaye jsem dostala ještě Vánoční zázrak a tuto knihu už mám přečtenou. Moc se mi líbila, ale víc se dočtete v recenzi, až ji napíšu.

Falešný polibek už jsem četla, když tato kniha vyšla a prostě jsem musela mít i další díl, doufám, že mě nezklame a bude tak dobrý jako první.
Strašně se mi líbí, jak jsou knihy sladěné a v knihovničce vypadají úplně božsky!







Na tuto knihu už jsem koukala fakt dlouho, ale pořád jsem otálela. Nedávno ji, ale četla @knihovnicka_jedne_knihomolky a úplně mě na ní navnadila, takže jsem si na její doporučení knihu vybrala.








Myslím, že stačí když se podíváte na obálku a už víte, proč jsem si tuto knihu přála :D
Jon taky musí být všude! Prostě jsem ho někam dát musela a s touto knihou si má asi nejblíž ze všech, co jsme dostala :D








Jako poslední tady mám knihu, kterou jsem dostala od mé sestry. V této knize jsem teprve na začátku...a jsem na ní fakt zvědavá, protože vůbec netuším, co od ní očekávat!










Doufám, že se vám článek líbil a moc vás neunudil! Já jsem z dárku nadšená!!! Co jste dostali vy? 

Komentáře

  1. Skvělý článek😍 Vůbec mi to nevadí! Právě naopak 😄💛

    OdpovědětVymazat
  2. Jiskra ♥♥♥A jinak opět úplně boží článek ♥😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku