Psí poslání


Autor: W. Bruce Cameron
Název v originálu: A Dog's Purpose
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 272

Obálka: paperback (jsou dvě vydání, to druhé je hardback s nefilmovou obálkou)
Já mám tedy filmovou obálku a ta je strašně krásná a roztomilá! Jsem rádá, že ji udělali, protože TA druhá se mi moc nelíbí.

Anotace:
Každý má mít v životě nějaké poslání a náš hlavní psí hrdina, celou knížku hledá to své. Proč jen, když umřel se narodil znovu? (a nejen jednou!)
Jeho příběh začíná, když se narodí jako toulavé štěně,  jeho život není zrovna krásný a netrvá moc dlouho. Dále se narodí jako retrívr Bailey a potkává osmiletého chlapce Ethana, pozná jaké to je být milován z celého srdce. Po životě s Ethanem se, ale narodí znovu a i když nejprve zachraňuje lidi (jako policejní pes) a pak žije s milující rodinou nemůže na Ethana zapomenout, on je tam někde sám a co si jen počne bez svého pejska? Když se tedy v našem příběhu narodí naposledy, po tolika letech zachytí pachy člověka, o kterém si myslel, že už ho nikdy neuvidí. Přišel nakonec na smysl psího poslání?


Žádný pes tu totiž není jen tak

Můj názor:
Mé srdce pláče a zároveň skotačí na rozkvetlé louce....Krásný, silný příběh, který si každý milovník psů zamiluje (upřímně myslím, že i nemilovník! :D)
Příběh je psaný v ich formě s pohledu pejska a to je na tom asi to nejzajímavější. Celou dobu jsem se cítila jako bych sama byla pes, protože při používání slov jako přičapnul, to ani jinak nejde.
Brečela jsem pokaždé, kdy pejsek umřel, nejvíc když se lidé loučili se slovy "Už můžeš odejít. Jsi moc hodný pejsek", to se rozbrečí snad každý, kdo má rád naše chlupáče.
Několik životů, ale jeden příběh, který vám moc doporučuji přečíst.
Tuto knihu jsem rozhodně potřebovala, aby mě vytáhla z takové té čtecí krize. Určitě se hodí, když je venku zrovna jako teď sychravo a strašná zima!

Hodnocení: 90%


Na fotkách je moje fenka Sendy :D Dám vám radu. Pokud budete chtít fotit knihu s pejskem, v puse budete mít pamlsek, aby se vám koukala do objektivu. Dávejte velký pozor na knihu, je totiž dost možné, že zrovna vám dá pac a trochu vám knihu zamaže...

Mějte se krásně!💛

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku