Papírová princezna

Autor: Erin Watt (pseudonym pro dvě autorky-Jen Frederick a Elle Kennedy)
Název v originálu: Paper Princess
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 336

Obálka: hardback s přebalem
Papírová princezna...to je ta druhá kniha, u které jsem si myslela, že je to fantasy :D


Anotace:
Ella žije v chudobě, umřela ji matka i otec, kterého nikdy nepoznala, proto se v jejím životě najednou objeví Callum Royal a tvrdí, že je její opatrovník. Ella nechce jít s tím cizím mužem, ale po tom, co ji prakticky unese poznává, že to byla chyba. Callum byl nejlepší přítel jejího mrtvého otce, je až nadmíru bohatý, má pět synů a až moc mladou ženu. Život s Royaly ji zajistí prestižní školu a nadějný výhled do budoucna (a samozřejmě peníze!!). Pak je tu ještě Calluma pět synů, kteří jsou nadmíru přitažlivý, ale Ellu nesnáší. Reed je jeden z nich a každým dnem jí dává najevo, že tam nepatří a měla by si zabalit svých doslova pět švestek a vypadnout. Ella musí čelit jemu, jeho bratrům a lžím, které se pohybují kolem bohatství....

Tihle Royalové vás zničí
Můj názor:
Upřímně...za mě NE. Čekala jsem od této knihy o dost něco jiného, krásná obálka, slibná anotace a ještě na obálce "Tihle Royalové vás zničí"...neodolejte. Místo mé představy skvělého příběhu jsem dostala...Já nevím. Tohle prostě není můj styl. Bylo to celkově vulgární (tím nemyslím slova) prostě tak celkově, takže pokud vám toto nevadí, tak si ji přečtěte, pokud jste ovšem jako já a striptýz apod. vám zrovna nevyhovují, tak NE.
Hlavní hrdinka je strašná :D jakože fakt hodně. A Royalové taky stojí za houby. Jsou to takový ti klasičtí problémisti, kteří berou drogy a vyvolávají knižní pasáže při jejímž čtení se stydíte :D
Nemám tušení jestli se někdy pustím do dalších dílů, nerada mám nedočtené série a napsané to není špatně, takže pokud jste to četli a další díly jsou lepší...tak mi dejte vědět :)

Hodnocení: 50%





Komentáře

  1. Upřímně, knížka mě láká čím dál tím víc.😂 Beru ji samozřejmě jako oddychovku, ale já tyhle vulgární věci prostě můžu. Navíc se chci sama na vlastní kůži přesvědčit jestli to je tak hrozné. :D
    Pěkná recenze, ačkoliv se ti knížka moc nelíbila, mě jsi na ní nalákala ještě víc. ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak tedy myslím, že by se ti i mohla líbit 😊 Protože jinak co jsem koukala, tak si ji hodně chválí 🙈 Nemyslím si, že je to nějak hrozné...ale prostě to není můj styl 😄 Děkuju 😍 doufám, že se ti bude líbit víc než mě 😄

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku