Magonie

Autor: Maria Dahvana Headleyová
Název v originálu: Magonia
Nakladatelství: Cooboo
Počet stran: 319

Obálka: hardback s přebalem
Je to takový ten lesklý typ obálky, takže je na ní vidět každý otisk, což mě neskutečně deptááá :D Ale jinak je krásná! Určitě jsem si tu knížku koupila hlavně kvůli obálce, protože jí nejde odolat!

Anotace:
Představte si, že vaše orgány máte úplně jinak poskládané. Představte si, že trpíte onemocněním plic a topíte se ve vzduchu, nemůžete žít jako normální lidé a neustále kašlete. A žít už jste vlastně ani neměli...
Teď si tu představu spojte s šestnáctiletou dívkou a vyjde vám Aza Ray...hlavní hrdinka příběhu.
Jednou Aza ve vzduchu spatří loď, když to pak vypráví, každý si myslí, že je to jen halucinace...vedlejší účinek léků, ale ona ví, že je to skutečné. Vždyť někdo z lodi volá její jméno...
Pak se Aza probudí na Magonii. Neví vůbec, co se děje, měla by být mrtvá, ještě před chvilkou byla v sanitce. Magoniie je vzdušná loď a plovoucí nejsou vůbec normální, nejsou to lidé. Co je ale příjemné, že Aza konečně může svobodně dýchat, je zdravá a dokonce má i nějaké schopnosti...ona totiž není člověk...je to magoniačanka. Postupně odhaluje pravdu, seznamuje se svým světem a potkává svou biologickou matku. A bojuje za svoji loď, protože i tam nahoře mají své problémy a nepřátele, kterým musí čelit.

Nádech. Výdech.

Můj názor:
Naprosto šílená kniha. Řekla bych vám, co je na ní šílené, ale nechci spoilerovat, a taky je šílená tak jako celkově. Nechápu, jak toto někdo mohl vymyslet! Protože i samé čtení je ohledně toho, že si musíte všechno představit dost složité.
Je to milé čtení, které by se vám mohlo líbit. Jsou tam postavy, které si oblíbíte, i kdybyste nechtěli.
Poznáte spoustu nových tvorů a nebe pro vás už nikdy nebude jen nebe (hlavně tedy déšť!!)
Nemohla jsem se do této knihy začíst a myslím, že jsem se vlastně ani pořádně nezačetla, protože něco tomu chybělo, nevím co, ale mám prostě takový ten pocit, jako když si koupíte brambůrky, ale polovina je jen vzduch.
Na mě to bylo prostě nějak MOC :D Nevím, jestli jsem někdy četla něco tak ujetého (protože si představte, že máte ptáčka v plicích...nebudu vám to vysvětlovat. Tak to mají prostě tam nahoře)

Hodnocení: 75%

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku