Dívka z inkoustu a hvězd



Autor: Kiran Millwood Hargrave
Název v originálu: The Girl Of Ink and Stars
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 224

Obálka: Mám knížku z VIP humbook tašky, takže mám RC paperback verzi :)
Obálka je nádherná...!! A i ilustrace uvnitř.

Anotace:
Na ostrově Joya vládne guvernér Adori, který zakazuje ostrov opustit nebo překročit hranici mezi Gromerou a zbytkem ostrova. Isabella je dcerou kartografa a tajně sní o tom, že se jednou vypraví do zakázaných míst a všechno zmapuje. Na ostrově se nalezne mrtvá dívka a poté zmizí Isabellina kamarádka-guvernérova dcera. Guvernér vybere lidi pro výpravu, která ho má doprovázet při cestě za hranice a Isabellu bere s sebou, protože kdo jiný by za pomoci hvězd a map, je dokázal provést neznámým územím?
Co je tam všechno potká? Naleznou ztracenou dívku? A co když pohádky ožijí?

Můj názor:
Na tuto knížku jsem viděla samou kritiku, a tak jsem z ní měla dost strach. Nezklamala mě, protože jsem na ní měla strašně malá očekávání, ale ani mě nijak nenadchla. Od pohledu je nádherná a mrzí mě, že taková není ani uvnitř. Nejspíš jste všude slyšeli jaká je to pohádka...a ano je to pohádka. YA mi na tuto knihu moc nesedí no...hlavně když je hlavní hrdince 13 a je to ještě taková malinká holčička (tím nemyslím obecně třináctky, ale jen hlavní hrdinku)
Nejhorší je, že v této knize nejsou žádné postavy, které bych si oblíbila. A nemít rád všechny postavy v knize je pěkně na nic. Ale úplně nejvíc mě štvala guvernérova dcera Lupe, měla jsem takovou chuť ji uškrtit!
Pokud vám nevadí hodně oddechové čtení a máte rádi pohádky, tak vám ji doporučuji

Hodnocení: 65%


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Z bookstagramu na blog a zase zpět

Ze zákulisí bookstagramera #1

Stačí jen chtít

Polibek v New Yorku